Sunday, January 13, 2019

I'm back?



I'm back?

13 January 2019

Aku tidak pasti sama ada aku masih mempunyai pengikut di dalam kancah Blogger ini.

Tapi apa yang aku pasti, aku sendiri sudah mula perlahan dalam dunia Blogger ini.

Mungkin kerana seiring dengan pengedaran masa dan masyarakat sekarang yang lebih suka 'membaca' dan menjadikan facebook sebagai medium utama mereka.

Ya, aku lebih selesa menulis di Facebook, dan agak menyedihkan aku semakin lupa blog aku.

Tetapi baru-baru ini aku merasakan aku perlu untuk mengemas kini blog aku untuk generasi aku sendiri.

Bersyukur.

Seperti semua sedia maklum, Bapa aku meninggal dunia pada 2 tahun lepas, dan ramai juga tahu bertapa rapatnya hubugan aku dengannya. Tetapi aku juga manusia biasa, mempunyai sifat pelupa.

Alhamdulilah, sepanjang hayat arwah dia seorang penulis Blogger, banyak kisah yang aku lupa dapat aku ingat semula dengan membaca nukilan nya di Blog orangkecilorangbesar.blogspot.com

Jadi dengan itu, demi generasi aku akan datang, aku akan terus menulis juga di blog.

Tetapi dek kerana sudah banyak nukilan aku tulis facebook, pembaca semua akan menjadi sedikit "glish" kerana aku akan re-post semua nukilan aku di facebook di dalam blog ini. Mungkin beberapa cerita tidak akan sama dengan masa yang berlaku.

Harap pembaca dapat faham dan menerima khilaf aku ini

Terima Kasih semua...

I'm Back!

No comments: