Thursday, May 23, 2013

Anak Perantauan di Pulau Pinang

Anak Perantauan di Pulau Pinang

Penang Road at 4am

28 April 2013, minggu balik hostel, demi lepas GERAM kat WARDEN yang MANSUHKAN OUTING, aku telah mengambil kesempatan bekorban tak balik Perak and stay kat Penang. Thnks to Danail Hakimi, member baru aku kerana bagi aku dan member aku sorang lagi, Aidil Fakhrul, tumpang tidur kat rumah dia, memang first class la, bukan setakat bed and breakfast ja, ngan dinner skali...dapat jugak merasa OUTING kt Penang...Tengah hari sampai Petang aku lepak kat QueensBay, dapat kenal member baru yg sporting, Nasarudin, malam plak balik mandi dinner solat, kul 12 kluar balik tengok IRON MAN 3 kat First Avenue, sit second bawah skali, sakit tengkuk giler..abih movie, lepak makan kat 'ABU' kena roti canai double ngan teh o ais limau, time balik tngk pulak gelagat manusia pasang bendera untuk meraih undi...memang kenangan yang best la... never forget it =)

Sincerly,

HAKIM ELDY

No comments: